vrijdag 1 december 2017

Hallo December ❄︎

December is EINDELIJK hier, mijn favoriete maand van het jaar!!
Ik kan echt geen genoeg krijgen van de gezellige avonden, de endless hot chocolates en het eten, oh god, het eten. DUS, zoals je je wel kunt voorstellen ben ik SUPER excited dat het eindelijk weer December is.
Voor December heb ik al een flink aantal blogposts bedacht, die ik wil uploaden. Dus get ready voor those!!  

Voor vandaag heb ik al mijn November favourites op een rijtje gezet.

    ❤  Favourite 1: Eyewitness.
Op mijn luie zondag keek ik deze serie in 1x uit. 
Dat zegt denk ik al wel genoeg over hoe GEWELDIG ik het vond. Eyewitness is niet een serie die ik normaal gesproken zou kijken maar na aanraden van Ilse gaf ik het toch maar een kans (zij heeft me eenmaal ook verslaafd gekregen aan SKAM, en we weten allemaal hoe dat is afgelopen).
Dus ik had me rond een uur of twee ’s middags achter mijn laptop geïnstalleerd, en kwam daar om 22:00 met vierkante oogjes weer achter weg.
De serie gaat over twee jongens die ooggetuigen zijn van een moord, vandaar de naam ‘eyewitness’. De jongens, Philip en Lukas, zijn verliefd. Maar omdat Lukas nog niet uit de kast is gekomen, houden ze hun liefde voor de buitenwereld geheim. Dit is ook de reden waarom ze niets over de moord durven te vertellen, omdat ze niet samen gezien willen worden. Uiteindelijk komen ze terecht in een spiraal van leugens en moeten ze de moordenaar telkens een stap voor zijn, om niet zelf vermoord te worden.
Eyewitness is ZEKER een aanrader. Het is spannend en zit vol met actie, maar verteld tegelijkertijd een sugar sweet lovestory.

      ❤  Favourite 2: Noen ganger og andre – Cezinando

Noen Ganger Og Andre
Als ik een platenspeler had zou ik deze plaat zonder twijfel helemaal grijs draaien. Nou is dit dus niet letterlijk zo, maar ik heb zeker een flinke steen bijgedragen aan het aantal luisteraars op Spotify. Noen ganger og andre is het 4e album van Noorse zanger/ rapper Cezinando. Just like the album title, zijn alle liedjes in het Noors, wat het in my opinion alleen maar leuker maakt.
Via SKAM ontdekte ik Håper du har plass en Vi er perfekt men verden er ikke det. Door deze PRACHTIGE-liedjes werd ik ontzettend benieuwd naar zijn hele album. En nou is dit misschien een beetje een cheat in de ‘November’ faves, omdat dit ook al een Oktober fave was. MAAR ook zeker in November zijn Kristoffers songs vaak genoeg door mijn speakers geknald. 
Guys, please, niet meteen judgen omdat het Noors is! Zet Noen ganger og andre een keer aan tijdens het huiswerk maken, schoonmaken of op de fiets. I promise, it’s worth it!

    ❤   Favourite 3: Megan Ellaby
Deze Mancunian heeft door haar GORGEOUS accent toch wel een beetje mijn hartje gestolen. Ik ontdekte deze fashion youtuber/ blogger door een shoutout die ze kreeg van Zoella. De eerste video die ik van haar keek was deze Asos haul. De video duurt nog geen twintig minuten maar ik heb er denk ik minstens 45minuten over gedaan. Ik was zo shook door haar accent dat ik de video maar bleef pauzeren om even te gillen, LETTERLIJK. Het deed me heel erg denken aan het accent van Louis Tomlinson, en hij is echt een van mijn grootste childhood liefdes, so you can imagine me being SHOOK.
Nadat mijn shock een beetje was weg gezakt keek ik meer video’s van Megan en kwam er achter dat ik letterlijk VERLIEFD ben op haar style. Niet alleen op gebied van kleding maar ook het interieur van Miss Ellaby en haar vriend George is TO DIE FOR. Including heel veel kleur, patronen en urban.
Als je een beetje geïnteresseerd bent in fashion zou ik Megan 100% aanraden!!

    ❤   Favourite 4: getting crafty
Dit is niet persé een concrete favourite, maar ik vond het deze maand heel leuk om creatief bezig te zijn. Dit is voor mij ofc een all year round thing, omdat ik nou eenmaal een creatief persoon ben, maar deze maand deed ik nog wat extra dingetjes. Zo doodlde ik meer dan normaal, printe ik extra foto’s voor mijn kamer en maakte ik een boek VOL met memories.
Vooral dat laatste was echt een favourite van deze maand. Ik wil al heel lang iets maken waar ik later op kan terugkijken. Wat ik heb gedaan is foto’s uitprinten van al mijn mooiste herinneringen tot nu toe, van de dingen die ik nu leuk vind (zoals series, muziek, etc.) en dit allemaal in een boek plakken. Vervolgens heb ik er van alles bijgeschreven. Alles wat jij je later wilt herinneren kun je in dit boek kwijt. Een soort dagboek maar dan anders.

    ❤   Favourite 5: Oslo
Yes, I know dat ik in Oktober naar Oslo ging en dat ik er al een afzonderlijke post over geschreven heb, maar ik moest het hier ook noemen. Zelfs een maand nadat we terug zijn ben ik nog steeds amazed door Oslo. De vibe die daar hing… Ik kan het maar niet loslaten. Wat ook niet helpt is dat heel twitter VOL staat met foto’s van Oslo met sneeuw, SNEEUW. Ik kan nergens anders meer aan denken dan aan Oslo met sneeuw. Het lijkt met zooooo leuk om daar te zijn als alles kerstig en winterig is. A 2018 goal ;) 



    ❤   Favourite 6: Burberry Limited Horseferry House
Dit is de parfum die ik vorig winter non-stop droeg. De hele zomer had ik deze geur niet meer geroken maar besloot hem voor deze winter weer aan te schaffen. En yes ladies, ik HOU er van! Zoveel verstand heb ik niet van geuren, en volgens mij is dit niet persé een winters luchtje, maar het ruikt HEERLIJK en ik krijg er veel complimentjes over. So, worth sharing!!

    ❤  Favourite 7:  Tuinland
Tja, wat valt er over tuinland te zeggen behalve dat het rond deze tijd KERST HEAVEN IS. Als je net zo’n kerst lover als ik bent dan is het toch wel echt een must om even naar de tuinland, of basically any other gardencenter te gaan. Ze maken er echt een groot spektakel van met allerlei verschillende thema’s en lichtjes, ZO VEEL LICHTJES.

Oke oke oke, dat was hem weer. Laat me vooral weten wat jou favorieten waren van afgelopen maand!

Love,

Lizet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten