donderdag 31 augustus 2017

I did some shopping

Al vanaf Mei gaat al het geld wat ik binnenkrijg rechtstreeks naar het spaarpotje voor mijn reis naar Oslo. Zakgeld, kleedgeld, ALLES. Totally worth it, want Oslo gaat FANTASTISCH worden. Maar dit betekent wel dat ik bijna niets kan uitgeven. TOT NU, na maanden sparen had ik afgelopen maand eindelijk alles bij elkaar, en daarom vond ik het tijd voor een goede shopsessie. Whoop, whoop.

Samen met Annet ging ik de stad in. Eigenlijk niet opzoek naar één speciaal item, maar met als doel de leukste autumn/ winter kleren te vinden. Het enige waar ik wel naar wilde uitkijken was een spijkerrokje. De perfecte heb ik nog niet kunnen vinden , dus als iemand weet waar je de leukste denimskirts kan kopen LEMME KNOW.


ONLY, €16,99
Als eerste kocht ik bij ‘ONLY’ deze GORGEOUS trui. 
Ze is chiquer dan wat ik gewend ben, maar I’m digging it! Het materiaal is zo zacht, net alsof je een dekentje aantrekt.
De trui is niet heel dik maar het houdt je wel lekker warm. Voor mij is dit ideaal omdat ik HOU van layeren, door de dunne stof kun je er makkelijk een spijkerjasje, een vest of wat je maar wil overheen dragen.
Als je geen fan bent van laagjes of zin hebt in een less is more dagje is dat ook prima, de trui houdt je makkelijk warm, ook zonder extra laagjes.



Bij ‘Pull & Bear’ kocht ik twee kledingstukken.

Pull&Bear, €19,99
Firstly deze geweldige broek. Ik was al een tijdje opzoek naar een broek die net wat anders is dan normaal. Meestal draag ik een simpele skinny jeans en probeer ik met mijn top de outfit te maken. Op Instagram en Pinterest zag ik steeds meer meiden met broeken als deze en ik wil mezelf uitdagen om wat meer te durven met kleding. Daarom nu eens een uitgesproken broek, in plaats van een gekke trui.
De broek heeft een fijne stof. Vaak merk je bij dit soort broeken dat het materiaal heel stug of juist extreem dun is. Het materiaal van deze broek is glad, niet te dun en perfect voor het najaar.



Pull&Bear, €19,99
Toen ik deze trui zag was ik instantly in love. De winterkriebels kwamen meteen opzetten en ik kan niet wachten om lekker weg te kruipen met een mok thee en een filmpje.
Deze trui schreeuwt cosyness, winter, liefde en aaa I LOVE HER.
Het is een hele warme trui, precies wat je wil tijdens een koude winter dag. Het materiaal is heerlijk zacht, alsof je een schaapje aan trekt. Nu al mijn favoriete trui voor komende winter ❤❤




Als laatste haalde ik bij Kruidvat een nieuwe concealer. Ik wilde graag een goede, lowbudget, liquid concealer en deze werd door meerdere mensen aangeraden. So I thought I’d give it a go. Ik heb de concealer nu twee keer gebruikt en ben er erg tevreden over. Het heeft een goede dekking en is makkelijk aan te brengen. Deze concealer is EXTREEM cheap, dus zeker het proberen waard.
Kruidvat, 3,59
Dit zijn alle items die ik heb gekocht. Ik ben er mega blij mee en kan niet wachten tot dat ik mijn truien lekker kan gaan dragen tijdens het koude weer. 
Bedankt voor het lezen. ♡

Love,
Lizet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten